Pages

Wednesday, June 13, 2012

Cuti yang terisi!

Assalamualaikum!

Cuti2 ni selalu korang buat apa ye? Saya buat macam-macam! ^__^

Entry kali ni, saya nak share tentang aktiviti cuti saya yang tak seberapa ni. Hee

1. Berniaga di depan rumah

ni antara kuih2 yang dijual. 

2. Masak-masak (yang senang je)









yang ni paling senang nak buat. 
mula-mula memang ingat susah, tapi bila dah siap. 
eh, senang juga ya? >_<

tengok, dah nak licin dah piring tu. ahaa~

2. Buat kraftangan yang senang jugak 

yang ni mesti ramai pernah buat kan?
cuti ni la pertama kali buat, kali terakhir saya buat benda ni masa darjah 6 dulu. lama sangat dah tinggal benda2 macam ni. ^^,
bahan pun senang je: tali warna warni, (1 tali 10sen je), gam uhu, dan batang aiskrim! lepas tu boleh la buat ikut cara sendiri.
buat benda ni pun dapat income tau. ihik,
saya jual dekat budak2 je, satu 50sen je. jadi, setakat ni dekat 4 rm jugak la dapat. hee >__<

4. Berkelah di Lata Jarum





balqis comel main dekat tepi2 je. grr, sejuk, sejuk~

5. Main dengan balqis!

 balqis ni kalau tak pakai tudung, orang ingat baby boy. hee


tengok. comel kan bila balqis pakai tudung. tembam je pipi tu @_@

6. Makan sudah tentu!

 sedap jugak la muffin katun2 ni.


err.

7. Melawat kambing mak long



 8. Ronda-ronda kampung

ku cinta kampung ku~


Macam tu la serba sedikit cuti singkat saya.
Korang macam mana?
Mesti lagi best kan?
Apa-apa pun, cuti yang ada tu pastikan kita hidupkan, kita penuhkan dengan perkara yang bermanfaat ok?
Spend time with your family well :-)

TAK PUAS CUTI PULAK!


0 keyboard writings:

Post a Comment