Pages

Tuesday, May 22, 2012

=)

Hmm. Problem memang takkan lepaskan kita kan?
Jadi, kita kena yakin, bersama kesulitan, ada kemudahan. Tu janji Allah.
Saya yakin semua ni akan berlalu. Cuma cepat atau lambat. Lambat boleh tunggu kan?
Ni semua lah yang mematangkan saya. Saya selesaikan sendiri. Walaupun perit.
Walaupun kadang-kadang rasa macam nak give up sangat-sangat.
Tapi bila sampai satu tahap saya tak dapat nak handle, saya akan tanya diri saya sendiri 'Kau dah sampai tahap ni, takkan nak give up semudah tu? Bangun, bangun tika!'
Saya sangat bergantung harap pada Allah sekarang. Saya dah cuba yang terbaik, cuba cari jalan penyelesaian, dan sekarang masa untuk bertawakkal. Allah sangat mencintai orang2 yang bertawakkal tau!
Saya yakin saya dapat hadapi semua ni walaupun saya hadapinya sendiri! Saya redha dengan semua ni =')

0 keyboard writings:

Post a Comment