Pages

Friday, June 24, 2011

Semalam.

Semalam saya nampak awak dekat kedai kasut Yeebba.
-So?-
So, saya pun tak jadi nak tegur awak.
-Kenapa pulak?-
Sebab masa tu awak tengah pakai kan kasut wedges warna hijau lumut kat kaki dia. 
Tu kan warna feveret saya.
-Dia?-
Hmm. Dia lah. Awak siap letak kasut yang saya minat tu kat sebelah dia.
-Yeke?-
Ya, saya perhati je dari jauh. Dah lama ke awak kenal dia?
Tak pernah bagitau pun. Semuanya dah jelas semalam.
Awak nampak bahagia dengan dia.
-Oh, yang tu ke.-
Ye lah. Yang semalam tu la. kedai kasut feveret saya. Yeebba.
-He he-
Kenapa gelak pulak ni.?
-Sebenarnya, tu abang saya. Kembar saya. Dia pilihkan kasut untuk isteri dia.
Lusa isteri dia ada konvo. Jadi, saya cadangkan kedai tu. Awak kan minat kedai tu.
Kebetulan taste kakak ipar saya sama macam awak.-
Haa? Tak bagitau pun awak ada kembar.
-Biarlah rahsia-
Pulak. 
-Sebenarnya saya dah nampak awak dari jauh jugak. Saya nampak dari dalam kereta,-
Kenapa tak tegur saya.?
-Mungkin lebih baik begitu. -
(",)


Cemburu buta tidak kemana. 
Jangan lah cemburu buta sangat aih.
Bina perhubungan, bertunanglah.
Cepatkan pertunangan, bernikahlah.
Semanis-manis percintaan itu-Percintaan selepas berkahwin^^,
Perkahwinan itu-Perhubungan halal buat mu=))


sebelum di ijab kabul kan,
syariat lebih membataskan....

0 keyboard writings:

Post a Comment