Pages

Monday, June 20, 2011

result esok.

Assalamualaikum w.b.t!

Dah lama rasanya saya tak menjenguk blog kesayangan sy ni. Busy punya pasal la katakan.
Okeh, punya lah lama tak menulis, tup tup, esok dah keluar result.
Saya nak pinjam kamu, kamu, kamu semua untuk beberapa minit boleh tak?
I beg you to say yes ='(
Saya tak tau nak cakap pada sapa perasaan saya sekarang ni. Betul, betul, betul.
Esok result. Dan performance saya untuk exam kali ni tersangat lah teruk. Saya tak tipu.
Subjek Philosophy of Education lah yang paling saya berharap untuk pass.
Saya tahu, walaupun the chance to pass is a dream high to achieve, tapi saya tetap jugak berharap
yang miracle akan terjadi. Saya tak putus-putus berdoa, berharap, minta doa mak ayah.
Tapi, saya juga percaya 1 benda yang semua orang tak dapat nak tukar dan hanya mampu berserah.
1 benda itu ialah takdir Allah. Telah tertulis di loh mahfuz sana, bagaimana result saya kali ini.
Saya yakin itu. Saya tak boleh lari dari kenyataan ini. Mungkin sikap saya semester lepas menentukan
result saya kali ni. Saya cuma berharap saya lulus semua subjek sebab repeating is a burden.
Subjek yang terlalu berat. Pada saya sahaja barangkali. Hurmm.
Hati saya jangan cakap lah. Berdebar setiap masa.
Saya tidak berhenti berharap........... Walaupun keyakinan untuk pass terlalu sedikit.
Soalan essay tu. I left one question without answer which carries 10 marks. A big waste for me.
Why did i left it unanswered? Why, why, why?
-i didnt do it purposely. i seriously could not answer it-

sekarang, saya terpaksa hadapi segala kemungkinan esok. yang pasti, akan ada air mata yang gugur.
Ya Allah, daku masih mengharap keajaiban itu. =(

0 keyboard writings:

Post a Comment