Pages

Friday, June 24, 2011

Albert Einstein bagi aku kata2 semangat tau.

Assalamualaikum w.b.t, kaum Adam dan kaum Hawa sekalian.


tengok tu, dia cakap dia die hard fan i tau. suka nya kiter. weepie.**


pastu, dia nak tolong kiter blaja math sem ni. best nya!. muahaa.

 Okeh, sesi berbohong amalan tidak mulia di situ. Haih, bosan punya pasal. Macam-macam saya duk selongkaq kat bahia tenet hari ni. Saya try photo editor online, PiZap. Best jugak la. Tapi time nak save tu, kena share lak pulak kan. Malas ah. Pastu terjumpa pulak la benda alah Elbert Einstein ni. Jadi, waa manyak suka maa. Wa ha ha.

 macam ni la cara nak buat benda alah tu.
best jugak lah. tengah-tengah bosan ni, korang boleh try benda ni kan.


tengok, i ada dalam list tu ok. ramai jugak dah buat benda ni sebab sekejap je pun.
jadi, i takde masalah brader bab2 macam ni.
lagi i berkenan yaww!

Di samping try apa ke entah nya kat atas tu, cari-cari jugak font yang pelik2 yang bersarang dengan meluas di dalam tenet pada masa kini. Saya dah try pelbagai jenis font, antaranya:


 nama font ni, pulse sans virgin. ni menarik sebab ada pulse punya sign lah.
macam kat hospital tu. kalau nak tengok orang tu hidup lagi ke tak, tengok lah simbol pulse tu kan.
pastu bunyi dia lebih kurang macam ni- tit..... tit..... tit


 Tengok, haku siap bagi pengiktirafan lagi kat Kak Limah. 
Sebab nya, nama font ni Everyday Ghost. Tak ke berhan-tu tu.
Jadi, Kak Limah lah paling sesuai sekali. Yo! 


Then, saya pun try la font yang bernama Kalleen. Tengok tu, ada katun girl kan.
Elok-elok je katun tu dengan huruf A. Jadi, ia menggambarkan saya okeh.
Mua ha ha. Kira ok la, tak kurus, tak ge-mork. Sweet2 miaw je kan.

Ok lah, sekian dulu laporan akak adik bosan untuk hari ni. Malam karang macam nak update lagi je.
Ada boleh kaa?





0 keyboard writings:

Post a Comment