Pages

Monday, January 30, 2012

Kelibang Kelibu

Assalamualaikum pembaca sekalian.

Post kali ni, nama dia post kelibang kelibu. Tak tahu juga lah ada ke tidak bahasa itu dalam kamus daftar kata. Uhuk. Kelibang kelibu ni macam kelam jugak lah taraf dia. Serabut alam ke. Atau yang sekufu dengannya. 

Lately, i've been feeling like a bit of kelibang kelibu y'olls. Ada je benda tak kena. Semua serba tak kena. Tak kena lah nak cakap nya. Haih. Cuti no hal. Best je. Tapi balik je cuti, confirm akan tertinggal benda dekat rumah. Walaupun confident bagai nak gila yang barang takde tinggal, alih alih tengok, aisegirl! Tertinggal jugak dowh. Kali ni tertinggal charger handset you know. Nasib baik ada juga yang memiliki charger serupa macam gue punya. Agak senang hati sikit. 

Kelibang kelibu semakin rancak beraksi dengan menyaksikan saya tidak terurus dalam menyelesaikan coursework. Banyak tak boleh nak cakap. *over jap* Rasa macam tak reti pulak nak start mana satu dulu. Ek? Yang penting, kena alert je la sekarang. Cakap banyak pun tak guna jugak kalau effort macam keretapi habis minyak. ??


Kelibang kelibu stop dekat sini. Esok handle perhimpunan pandu puteri. Agak eksaited arr. 
Muahaha. Kasut skema, baju plain, tudung algonjos~

0 keyboard writings:

Post a Comment