Pages

Sunday, August 28, 2011

Virus. Hah? Virus?

Assalamualaikum!

Wah, lama jugak eh tak jenguk blog ni. Rindu lah pulak kan. Okeh la, meh tengok benda alah kat bawah ni:


gila ah. virus detected-39 ekor. ish3 laa.

Tak sangka betul. Selama 2 tahun kami hidup bersama, si laptop menghadapi penyakit yang agak sukar diubati. Patut lah kalau tengah syok-syok duk surf internet, tiba-tiba termati sendiri. Haiyya. Mungkin sebab saya jarang scan kot. Lepas tu, mungkin juga lah saya duk download-download tu, virus yang berbagai nama tu duk sibuk jugak nak berumah dalam system laptop saya. Sedih tau. Malas la nak format-format. Nanti mesti ada folder-folder yang hilang. Tak mau, tak mau. Haih. 


then, tengok balik dekat scan system tu.
makk aii! last scan system-tahun 2009 dulu nuu. 
sekarang dah 2011. apadaa. 
ini semua salah saya, sayang. saya tak pandai jaga awak.
sob-sob-sob. 
walaupun saya selalu lap awak dengan kain, sembur dengan air bagi kilat-kilat sikit, 
tapi saya terlupa nak ambil tahu pasal kesihatan awak.
sori ye. sekarang awak tengah nazak. ='(
saya doakan awak cepat sembuh encik laptop =)

Owh, sangat tak boleh blah. Time-time ni lah kau nak berjiwang besi kan. Aku sayang dowh laptop aku. Sebab akak aku yang belikan. Harapkan duit sendiri, kerja nanti la jawabnya baru merasa. Ha ha. Just hoping that everything's gonna be alright dearies!


0 keyboard writings:

Post a Comment