Pages

Monday, April 7, 2014

takkan luput...

Ayah saya....
Taknak sebut 'arwah' ayah sebab nanti jadi makin sedih pula hati ni.
Gambar ni ayah ambil waktu first saya beli laptop ni.. Hujung 2009 rasanya.

Di petang yang redup ni, saje saje je saya up sekeping gambar ayah... Rindu.. Allah je yang tahu. Perasaan hilang orang yang tersayang ni, memang Allah sahaja yang tahu. Boleh dikatakan, setiap hari saya terkenang-kenangkan ayah.. Doa je yang mampu saya beri saat ni...

Oh ye.. Ayah, lama nya tak sebut perkataan tu... Ika rindu sangat pada ayah. Rindu nak dengar nasihat ayah. Rindu masakan ayah... Masakan orang Melaka yang sume nya kaw-kaw.. Asam pedas yang kaw-kaw, kari mamak yang tak pakai santan tu.. Sambal tumis yang memang sedap gilesss tu.... Ika sebenarnya rindu semua benda tentang ayah.. Yang takkan dapat dah sekarang. Ya Allah, kuatkan lah aku.. Dan tambahkan erti redha dalam diri ku ini.....

Ika akan teruskan kehidupan macam biasa.. Walaupun selalu senyum, dalam hati ni Allah saje yang tahu. Ika nak ayah tahu yang Ika cuba jadi yang terbaik.... Dan ika selalu dan akan terus sayang ayah.. Penat lelah ayah takkan sia-sia.. =)

Ika sayang dan rindu ayah sangat sangat..............

K lah, nak menitik pulak air mata ni................... I miss you ayahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, my only father in this world... Nak jumpa ayah di sana.......................................................... Kabulkan ya Allah.. Amin

0 keyboard writings:

Post a Comment