Pages

Wednesday, April 9, 2014

Makan hati pastu ulam jantung...

Saya ada nasi....

Banyak lagi lauk yang sedap..

Tapi selalu lauk utama saya hati....

Pastu ada banyak ulam jantung...

Ramai orang ingat sedap,,, tapi kenapa saya rasa tak sedap............?


Orang pesan:::::

Yang BAIK tu ORANG,
Yang JAHAT tu KITA.....


Nasib aku la.............
Selalu sangat makan hati ulam jantung.

Asik aku je jaga perasaan orang? Nasib la dapat orang yang tak pandai lawan cakap cam aku ni...

Cuba aku ni jenis suka balas balik? Camne? Haa.......................

Aku takde orang nak mengadu, jadi kat blog ni jela aku nak luah rasa hati pon......


Aku tension ni............ Orang sikit pon tak jaga hati aku, main sedap cakap je........

Dah la, malas aku pikir.... Wekkkkkkkkkkkkkkkkkk

0 keyboard writings:

Post a Comment