Pages

Saturday, May 18, 2013

Fuhhhh, semangatttttttt

Fuhhhhh, semangat...!
Bila ada orang buat kita naik angin.
Pulak nya, kita ni jenis makan dalam.
Lagi la angin nya.
Minum kopi halia pun tak hilang gak angin tu.

Bila jumpa orang suka buat angin kat kita ni....
Solution dia, buat bodo je...
Dah memang dia camtu, nak buat camne lagi.
Ye dakkk?

Memang rasa nak hempuk-hempuk.
Tapi sebab kita disarankan ingat jasa baik orang.
Yang jahat tu kita.
Yang baik tu orang.

Ni sebab aku jahat la,
aku pendam je...
Sampai aku senyum dah kelat cam hape tak tau....

Hishhh, aku pelik laa.
Kenapa bila kita tak melawan, 
orang duk suka hati je, 
marah-marah, tengking-tengking, perli-perli kita?


Apa ingat aku ni takde perasaan ke hape??
Hee, aku gerammmmmm gila kat orang camni.

Biar la.
Yang penting aku kat sini lagi setahun lebih je.
Lepas tu, bye-bye!!!
Bwekkkkk


4 keyboard writings:

Renuka Gunasekaran said...

cutenya the ending :

pemerhatiSejati said...

heyyy. hahaha. tengok la org yg tulis tu. >_<

ichiShadowZ said...

takde shoultbox sini eh?..letAk la 1
jemput singgah n follow sini eh?..komen n tinggal jejak sekali..thx ^^
http://sikidalsepet.blogspot.com

Chaks.... said...

aduh.... cm tembak kta je... lau kta tmbak kuat sgt, kta mntak maap la.. excited nk tmbak, trtkan byk kali..maap yerk...

Post a Comment