Pages

Monday, July 2, 2012

Random ~

Assalamualaikum & salam mesra  ^^,

Minggu ni berlalu sangat cepat. Dah masuk bulan Julai pun. Tak lama lagi dah Ramadhan. Ahh, tak sabar sungguh. Excited! Tengok gambar je la eh. (@_@)


TODAY 


wee. dapat dedication from comrades sempena hari guru~
hari untuk menambahkan lemak !



tart buah. thanks my roomate.
we both did well for the previous exam ;-)
the taste, yup, pretty yummy ha =D


coklat. erm, tak makan lagi.
you are just too cute to be eaten. ..T__T..


today is good. with chocs and tart and yeah. 
to be eaten soon.


YESTERDAY 


a tribal palm?
a chopped palm?
it's my palm.
salah satu aktiviti masa sambutan hari guru semalam.
sapu water colour dekat tapak tangan, then tekap dekat kain yang disediakan.


tap! selamat hari guru semua.
sambut lewat ==',


THE DAY BEFORE YESTERDAY.... 
 
 
 macam biasa, ke pantai =)
kali ni jalan kaki, dek kerana basikal yang pancit T__T...
sedih betul.


indah seperti selalu,,, 


syukur, syukur, syukur!


menawan di situ *_*


mengagumi ciptaanNya.
sentiasa cintakan pantai dan desirannya yang merdu :-)


- Berjalan lah di bumi Allah, sambil memuji kebesaranNya ;-) -
jauh lagi jalan ini__________________,, 

6 keyboard writings:

Renuka Gunasekaran said...

Wteva!

pemerhatiSejati said...

Haha,ghenu jeleZz x dpt g pntai :-p

SimplySeoul said...

lots of good foods..yummy. happy teachers day to u.

pemerhatiSejati said...

simply seoul: happy belated teacher's day too =) a lot, but too sweet @__@ couldn't finish it all.

Ety said...

seronoknya ya. byk gmbar, semua cantik2. rindu nya nak pergi Terengganu. dulu Ety duduk terengganu :D

Ety datang buat lawatan balas ke mari :)

pemerhatiSejati said...

hee =) tganu mmang best kan? bnyk pantai... ^^, thanks ety !

Post a Comment