Pages

Saturday, September 15, 2012

Sekali lagi.

Sekali lagi, memang sesuai tajuk ni.
Hari ni bahasa diri ialah 'aku' sebab ni kira macam monologue sdn. bhd.

Kadang-kadang aku rasa aku ni memang suka membazir waktu. Tapi selalu dalam kepala,
dah plan nak manage masa dengan betul. So, hari ni nak boo dekat diri sendiri.
Boo, ika. Boo, ika. ==" Apa nak jadi lah kau ni ika.

Bangun awal selalu dengan harapan nak buat perkara yang sebetul-betulnya, yakni
assignment. Dah la assignment bertimbun macam ikan dalam lori nak kena jual kat pekan rabu..

Tapi, tu la, sekali lagi aku terpedaya dengan hasutan syaitonn. Isyh, isyh, isyh.
Kesian kau ika. Hmm.

Sebab utama mesti la aku salahkan internet. Padahal diri sendiri jugak duk godeh sana, godeh sini.
Cari apa pun tak tau lah. Hish, rugi sungguh laa.

Dan, aku pun taktau pasal apa aku nervous-nervous belalang ni. Mungkin sebab aku
tak pandai urus masa, so aku takut tak dapat siapkan kerja-kerja ni semua.
Rilex, rilex ika. Mantain cool okey. =D

Aku harap kau dapat berubah ika. Berubah ok, berubah. Appreciate sikit masa tu .


WHAT HAVE I DONE ==''
kan dah nyesal beribu sesalan~ tak guno den kobar,,

0 keyboard writings:

Post a Comment